Pages

perjantai 23. toukokuuta 2014

Last (season).

Hellureijaa!
Viimeistä viedään, tim ti dim di dim...

Otsikko viittaa siihen, että Thaimaa on NIIN nähty! :D
Suomi sen sijaan siintää mielessä tuoreena ja täynnä uutuudenviehätystä :) Ah! Kolme yötä, ja sitten noustaan lentokoneeseen!
Mitäs me mistään sotilasvallankaappauksesta välitetään. Tuskin ne meitä hengiltä ottaa, joten häntä pystyyn ja kohti uusia vaaroja.
Meillä on siis ensin lento täältä Phuketista Bangkokiin, ja Bangkokissa meidän täytyy vaihtaa lentokenttää. Taksilla siihen vaihtoon menee n. 45min, mutta jos Iltalehden tietoihin on luottaminen (ja niihinhän on!) niin liikenne saattaa olla pikkuisen ruuhkautunutta. Onneks meillä on 8h aikaa vaihtaa kenttää ja ladata paukkuja piiiiitkää ja puuduttavaa yölentoa varten. Se pätkä mua pikkusen jännittää tän pötsin kanssa, mutta onneks oon hankkinu Suomesta tämmöset:


Nimittäin gluteenittomat LENTOSUKAT! (Paketissa luki että näitten väri on "sand". En ymmärrä miks totuutta yritetään kaunistella.) Ai että noi hivelee silmää ja hipiää. :D Veikkaan materiaaliksi polyesteriä, mutta varmistuksen saan sitten lennon aikana, kun soija alkaa puskea varpaitten väleistä.
Testasin noita siis tässä yks aamu, ja ne tuntu kyllä oikeasti aika tosi hyviltä jaloissa. Noi pitäis laittaa jalkaan heti aamulla ennen ku nousee sängystä, että jalat ei kerkeä turvota ennen lentoa. Se tarkottaa siis sitä, että maanantaina vietän viimeiset hetkeni altaalla uiden ja aurinkoa palvoen- lentosukat jaloissa. Kiva hätkähdyttää kanssaihmisiä.



Tää viikko ollaan siis vietetty hotellissa lähellä lentokenttää.
Maanantaina pakattiin kimpsut ja kampsut matkalaukkuihin, siivottiin kämppä, pestiin petivaatteet ja nostettiin kytkintä. Meidän vieraina olleet suomi-veljet majoittu kahdeksi päiväksi tohon meidän läheiseen hotelliin ja niitten lento lähti toissapäivänä. Ai että tulee siisti fiilis kun lentokoneet nousee tosta ihan läheltä meren ylle! Sinne meidänkin matka kohta vie, dum di dum!

Oon napsinu muutamia kuvia tästä hotellista. Nyt jaan ne teidän onnekkaiden kesken.

Täällä on ihan kunnon keittiö. Lisäks hintaan kuuluu tiskauspalvelu joka ei kyllä ainakaan laske tän hotellin pojoja. Voin rehellisesti sanoa että tää paikka tuntuu enemmän kodilta ku se tunkkainen asunto missä oltiin lähes 4kk. Kas kummaa, luksukseen tottuu yllättävän nopeasti... :P
Lisäks täällä on kokovartalopeili! Tän paikan lisäks siitä herkusta (?) on voinu nauttia meidän koulussa yhdessä paikassa, ja Central Festivalin veskissä. Ei oo siis ihan tavallinen juttu täällä.



Partsi. Pilvisellä säällä saa jotenki tosi houkuttelevia kuvia...


Master chef.

Nää on niitä pieniä juttuja mistä nautin hyvässä hotellissa!
 Oon lotrannu tota body lotionia joka suihkun jälkeen oikein urakalla! Mun ihonhoito (ja kaikki muu ulkonäköön liittyvä) on ollu täysin rappiolla tän reissun aikana. Oon rasvannu kropan ehkä viis kertaa koko reissun aikana, ja nyt täytyy yrittää tän viikon aikana antaa kropalle kosteutta neljän kuukauden edestä. :D Luulen että mun iho on vanhentunu noin 20 vuodella. Aurinkoa ilman aurinkorasvaa, ei kosteusvoiteita, hikeä, merivettä, kloorivettä... Tuntuu että kaikki rypyt on syventyny +0,5cm.
Hiuksetkin on kyllä saaneet osansa tästä. Kuivat latvat alkaa tosta korvien yläpuolelta.
Onneks ne on vain pinnallisia juttuja ja sisäinen kauneus pääsee paremmin oikeuksiinsa kun ulkomuoto on vähän rispaantunut :D

Dansku sai ihan viimesenpäälle hienon pinnasängyn käyttöönsä! 

Oleskelutilaa.

Pikkupoika akvaariota ihmetteli.


Kaikissa roskiksissa on tämmöset koristeet. Tuoreita kukkia joka aamu- ne ei oo yhtenäkään päivänä ollu lakastuneita! Joku siis oikeasti vaihtaa ne päivittäin.



Täällä kyllä viihtyy kyllä aivan sairaan hyvin! Kannatti satsata, koska tää on meidän vika viikko ja tarkotus on relata ja kelata ja olla sitten hyvissä voimissa kun tullaan Suomeen.. ja katin häntä! Tiedän että mä oon ainakin ihan valmis ruumishuoneelle sen lennon jälkeen.
Terkkuja vaan Jennille, että ootte saamassa todella ihania vieraita... Ja mun on pakko päästä Jumboon, varaudu siihen! :P

Eilen käytiin hakemassa mulle lääkärintodistus lentoa varten.
Mua hiukan huvitti, kun multa otettiin pissanäyte ja verenpaine, ja lisäks lekuri kuunteli vauvan sydänäänet. Kaikki oli kunnossa ja sain todistuksen. Olin ihan varma että ne ultraa vauvan ja tekee sisätutkimuksen, mutta phah! Mietin vain että mitähän jos mulla ois oikeesti supistellu jo kuukauden todella paljon ja paikat ois auennu 5cm ja synnytys käynnistyis lentokoneessa.. Siinä vois lääkäri saada hiukan noottia? Enhän mä tietenkään sille mistään vaivoista ruvennu kertomaan kun halusin ton todistuksen keinolla millä hyvänsä!!
Toive kuitenkin on että vauva pysyy mahassa vielä 6 viikkoa eikä synny Istanbulissa kesken vaihdon... tai kesken lennon.


Nyt mun täytyy mennä nukkumaan päikkäreitä Danskun kanssa.

KOHTA NÄHDÄÄN IHANAT!!!!!!!
CAN'T WAIT!!!

PS!!! Mun on pakko vielä kerran ihmetellä tän blogin saamaa suosiota! :D
Tätä on käyty kattomassa nyt 4566 kertaa (ja lukuhan tulee nousemaan vielä huimasti :P), ja parhaimmillaan yhtä blogitekstiä on käyty lukemassa yli 100 kertaa!!!!!
Mieletöntä etten sanois! Miten mun sisarukset jaksaa käydä klikkailemassa ja lukemassa tätä niin ahkerasti uudestaan ja uudestaan? ;)

Oikeasti on ihan mukava kirjoittaa kun tietää että joku käy joskus lukemassa meidän kuulumisia.
Kiitos siis kaikille jotka on jaksanu seurata tätä! Ootte ihastuttavia. :*
<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti